BIZTONSÁGOS VÁSÁRLÁS ÉS 100% PÉNZVISSZAFIZETÉSI GARANCIA!

LEHETŐSÉG BÁRMELY LOKSSE MODÉL CSERÉJÉRE

FIGYELEM! Kérjük, hogy tartsák be a megadott határidőket a termékek visszaküldésére vagy cseréjére. Cégünk szigorú és becsületes szabályokat követ. Számviteli és adózási okokból elengedhetetlen, hogy ezeket a határidőket betartsák, különben a visszatérítés vagy csere nem lehetséges. A visszaküldött csomagok fogadásáról nem küldünk automatikus értesítést, ezért kérjük, hogy figyelmesen olvassák el az alábbi információkat és járjanak el ennek megfelelően.

Minden visszatérítéssel vagy csere állapotával kapcsolatos kérdés esetén állunk rendelkezésükre itt: info@loksse.com

HIBÁZOTT A MÉRETTEL AZ ONLINE MEGRENDELÉSNÉL?

Semmi probléma! A cipőt VISSZAKÜLDHETI A MI KÖLTSÉGÜNKRE! Írjon nekünk emailt a problémájával, és mi elküldjük Önnek a GLS Magyarország űrlap linkjét, ahol egyszerűen kitöltheti a csomag visszaküldésével kapcsolatos adatokat, és a futár a MI KÖLTSÉGÜNKÖN fogja átvenni a csomagot Önnél.

CSERE VAGY TERMÉK VISSZATÉRÍTÉSE:
A cseréhez vagy visszatérítéshez a cipőnek tisztának, sérülésmentesnek és nem viseltnek kell lennie. Ellenkező esetben a visszatérítés vagy csere nem lesz figyelembe véve.

FONTOS:
A cipőt úgy kell visszaküldeni, ahogy azt megkapta - tisztán, hajlítások és viselési nyomok nélkül. Kérjük, hogy tartsák be ezt az utasítást, ellenkező esetben a visszaküldött cipőt a ÖN KÖLTSÉGÉRE kell visszaküldenünk.

Milyen a eljárás? A csere és a visszatérítés 7 munkanapon belül elküldhető a csomag átvételétől számítva.

KÖTELEZŐ A SZÁMLA MELLÉKELÉSE: Számla nélkül nem lehetséges a csere vagy a visszatérítés.

A. CSERE ELJÁRÁSA: A SZÁMLÁRA írja rá, hogy CSERE nagyobb / kisebb méretre.

B. TERMÉK VISSZATÉRÍTÉSÉNEK ELJÁRÁSA: a számlára írja rá a VISSZATÉRÍTÉS szót és a bankszámlaszámát.

HOVÁ KÜLDJEM?
A terméket a számlával együtt dobozba csomagolja, ragassza le és küldje vissza a következő címre a MI KÖLTSÉGÜNKÖN keresztül az űrlap segítségével:

DIVAGO D.O.O
Poštna ulica 1
2270 Ormož
Szlovénia

info@loksse.com

00386 (0)31 201 400

REKLAMÁCIÓ:
A reklamáció kezeléséhez küldje vissza a cipőt az eredeti számlával vagy annak másolatával.

Mikor kapom meg a cserélt terméket vagy a visszatérítést a visszaküldött termékért?

A csere 4-7 munkanapon belül kerül elküldésre a csomag cégünkhöz történő beérkezése után.

A visszatérítés 8-10 munkanapon belül kerül végrehajtásra a csomag cégünkhöz történő beérkezése után.

100% GARANCIA – PÉNZ VISSZATÉRÍTÉSI LEHETŐSÉG

Azt szeretnénk, ha teljes mértékben elégedett lenne termékeinkkel! Ha nem elégedett a termékkel, visszaküldheti és visszakapja a pénzét. A terméknek (elküldött) tisztának és sérülésmentesnek kell lennie 7 napon belül a átvételtől számítva, mellékelni kell a számlát.

Üdvözlettel! A LOKSSE MAGYARORSZÁG CSAPATA

Gyártás
Nyári fotózás
Unboxing